måndag 29 augusti 2016

En vecka kvar!

Nu är det officiellt nästan på klockslaget bara en vecka kvar tills jag kommer vara på plats för min operation på Citadellkliniken. Kan inte säga att jag är mer eller mindre nervös än för en vecka sedan, kanske lite mindre rentav då jag haft lite kontakt med både Dr Tuve och sjuksyster Kerstin via mejl.

Gottigt i solen vid Yngsjö havsbad


Frågade lite kring min sjukskrivning samt att jag hade en liten fundering om mjukheten jag valt på implantaten. Men nu är alles klar Herr Kommissar och det är bara att räkna ner dagarna tills det är dags.





I lördags var det faktiskt rätt fint väder så jag fick mitt andra dopp för sommaren.
Var trevligt, fick ju åtminstone testa min andra nya bikini. (Köpte två nya i början av sommaren så nu har de båda fått varsin simtur.)
Vi får väl se om de fortfarande passar sen, haha.
Känner mig riktigt redo, bring it! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar