måndag 22 augusti 2016

Två veckor kvar!

Allting är betalt. Cheferna har blivit pratade med. Tågbiljetter bokade till Barncancermilen helgen innan operationen... Nu ni! :D

Det var inga som helst problem- eller så nervöst jag trodde det skulle vara, att ta upp det hela på jobbet.
Visar sig att en av mina chefer till och med varit sjuksköterska och varit med på lite olika bröstoperationer. Därav hade han rätt mycket koll på hur allt kommer vara efteråt och var väldigt förstående, skönt!

Man börjar bli lite smått nervös över hur resultatet kommer bli. Storleken tror jag blir bra. -Tror-. Hoppas mest att formen ska bli bra efteråt. Haha, vad ytlig jag är. Att bli sövd? Det ska bli coolt att uppleva. Att vakna och ha ont som fan? Det är lugnt. Bara det blir bra!

Nu ska jag bara se till att jag lagar lite mat hemma så jag har matlådor till mina första dagar efter operationen, städa och få i ordning så det är anpassat till min rörelseförmåga (tex ta ner saker jag kan behöva från hyllor så de ligger lite mer lättillgängligt).
Får bli nästa vecka eftersom jag som sagt ska upp på MC-event i Borås bara dagarna innan det är dags.
Ska även boka in en bra tvätt-tid innan så jag får helt fräscha sängkläder att bädda soffan med, för det bästa är att sitt-ligga lite när man sover.

Sååå spännande! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar