onsdag 6 april 2016

To the Citadel!

Är det inte en alldeles förtjusande dag vi har idag-idag-idag~
(Lite extra cred till er som fattar referensen)



Det är konsultationsdags! :D
Mamma och syrran hämtar mig på jobbet i eftermiddag så kör vi ner till Landskrona, ska vara där 17. Ska bli så kul och spännande!

Främst att få veta allt om vilken typ av implantat som passar mig (bredd, volym, profil, yta, tillverkare osv.), om vi ska göra både förstoring och lyft, bara förstoring, kanske bara förstoring och en bröstvårtsplastik och oavsett; ska jag ha olika stora implantat och i sådana fall hur olika bör de vara? Ska de läggas in via bröstvecket eller armhålan?
Ser fram emot att träffa Tuve som bara den, har hört att han är jättetrevlig och sympatisk.

Har under en längre tid sparat lite bilder från forumet på tjejer som fått resultat som jag också vill uppnå eller något åt det hållet. Både från Citadellkliniken och andra kliniker.
Ska ta med dem så jag kan visa, vilket det rekommenderas att man gör för att få en ännu tydligare bild av vad man vill ha.
Inte varje dag man sitter och sparar ner massa tuttbilder i mobilen! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar