torsdag 31 mars 2016

Pirrigt + Folk ibland alltså..!

Mindre än en vecka kvar till min konsultation hos Tuve, många tankar just nu!
Måste börja göra en fysisk lista på vad jag ska fråga om, om jag bör kolla upp något mer innan osv.
Mamma, min absoluta ängel, har tagit ledigt för att köra mig till kliniken.
Bästa mamms <3 
Syrran kanske också följer med som moraliskt stöd, haha.

Men iiih vad jag ser fram emot det! Ska bli så spännande och se vad vi kommer fram till; vad han tycker, vilken metod som kan ge bäst resultat för just mig. Spännande! :)

Spenderat mycket tid på Plastikoperationsforumet de senaste veckorna.
(Superbra sida med tips och allmän info, som jag nämnt tidigare) Blir allt mer säker på att jag valt rätt klinik och kirurg, men lämnar fortfarande rum för fundering såklart.
Däremot blir jag förvånad över hur många på forumet som startar trådar där de undrar om det är ok att de drar ut och festar helgen innan operation, tar ett glas vin dagarna efter operation, går och gör spray-tan direkt innan/efter......

WAT

Blir inte klok på folk, även om det kanske är ok att dricka en vecka efter operation (vissa rekommenderar att man väntar 2 veckor dock, eller längre.) så hade jag absolut inte slängt mig över spriten så fort jag bara fick. Bättre att vänta, samma med en annan som ville dricka in i det sista för att hon 'antagligen inte kommer kunna festa på ett tag efter operationen'.
NÄMEN NO SHIT gumman. Hon var dessutom 17 år. Sen rökning ska vi inte snacka om!
Aja, det är deras eget ansvar.
Jag kommer i alla fall ta det jääävligt lugnt med typ allt efter operationen, när den än blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar