tisdag 15 mars 2016

Dosh!

I don't need money. What I need are questions answered.
Question number one; can I have some money?
Idag har jag varit duktig och tagit tag i det här med finansieringen av operationen.
Jag har lagt undan lite sedan innan men det har inte hunnit bli så mycket då jag bara precis nyligen fått ett ordentligt jobb!
Så, jag kommer alltså låna till största delen och har precis gjort en ansökan om lån hos min bank. Nu håller jag bara tummarna på att det går bra.
Känns såklart lite klurigt och nervöst då det är första gången jag gör det men det verkar faktiskt kunna lösa sig.

Känner mig ordentligt vuxen nu, haha!
Rekommenderar att kolla med sin egen bank först istället för andra firmor, det kan även vara förmånligt om man är med i facket. :)
Kommer lägga undan så mycket jag kan och spara där det går framöver.
Donations are welcome


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar