lördag 19 mars 2016

Vroom vroom~!

\\\V/// By my deeds I honor him, V8
Kul grej; man snackar ju cc, kubikcentimeter, när det kommer till motorer. 
För min del har det varit mest relevant när man snackat om motorcyklar (och i Mario Kart) men nu har man fått börja vänja sig vid förkortningen även när det gäller bröstimplantat. 
Halleda, inte riktigt säker på om 'the bigger the better' gäller längre, hahah!

Vad gäller storlek så har jag inte alls bestämt mig.
Har svårt att föreställa mig hur mycket 400cc är i verkligheten, till exempel.
Om man vill kan man göra ett såkallat ristest hemma, där 1dl okokt ris motsvarar ungefär 100cc.
Man häller riset i en påse (har även sett folk som använder nylonstrumpor) och gör ett litet inlägg av det så man kan få någon form av känsla för hur stort det blir.
Jag vetifan, tror jag väntar till konsultationen så man kan få prova ut ordentligt istället. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar